Qamişlo’da Kürtçe Şevbihêrk’i

Paylaş:

HABER MERKEZİ - Rojava-Qamişlo Edebiyat Meclisi’nin Kürt Dil Bayramı vesilesiyle düzenlediği Şevbihêrk’te Botan Hoşê, “Kalemi güçlü gençlere ihtiyacımız var” dedi.

Rojava-Qamişlo Edebiyat Meclisi, 15 Mayıs Kürt Dil Bayramı sebebiyle Qamişlo kentindeki Şilêr Kütüphanesi’nde Şevbihêrk gerçekleştirdi.  Aydın, edebiyatçı ve şairlerin katıldığı etkinlik salonuna“Zimanê Me Mafê Me Yê Rewa ye”  pankartı asıldı. Saygı duruşuyla başlayan Şevbihêrk Botan Hoşê ve Alan Ebdullah’ın hikâye okuduğu Dilyar Osê ile Diyala Elî’nin seslendirdiği şiirlerle devam etti. 
 
Dinletilerin ardından Kürt Dil Bayramı'nı kutlayan Botan Hoşê, “Kalemi güçlü gençlere ihtiyacımız var” dedi.